5 praktika, ami segíthet enyhíteni menstruációs fájdalmait

622
HOZZÁSZÓLÁS:

A menstruációs fájdalom kezelésére többfajta hatékony kezelési mód létezik. Az orvos által javasolt gyógyszeres kezelés mellett van néhány egyéb lehetőség, amellyel a nő saját magán segíthet, amennyiben fájdalmas menstruációs panaszai vannak:

1.) A rendszeres mozgást, tornát végző nőknél általában gyengébbek a menstruációs fájdalmak. Azaerobik torna, a gyaloglás, a kerékpározás, a kocogás (jogging) és az úszás egyaránt  javasolható.menstruacios-ciklus-gorcsok-03

2.) Hőhatás: Meleg fürdő, az alhasra helyezett meleg vizes palack, melegítő párna általában enyhítő hatással lehet a fájdalmakra.

3.) Alvás: A kellemetlen érzés csökkentésében a menstruáció előtt és alatti elegendő mennyiségű alvás jótékony hatású.

4.) Tartózkodás a “házasélettől”, hiszen pl. az orgazmus egyes nőkben menstruációs jellegű alhasi fájdalmat okozhat.

5.) Relaxáció. Relaxációs gyakorlatok, mint a jóga, a meditáció jelentősen fokozza a fájdalomtűrő képességet.

622
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]